مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

ساخت وبلاگ

امکانات وب

میم ها در محتوای بصری

اولی به کارگیری از این کلمه و واژه ابزار تولید محتوا در سال 1976 بود که ریچارد داوکینز از آن برای تعریف ایده ای بهره مند شد که میتواند برای جابجایی معانی گزینه به کار گیری قرار گیرد. با این اکنون ، اصطلاح "میم" همانگونه که اینک می‌دانیم به تصویری اشاره می نماید که با یک تیتر درگیر کننده همدم میباشد. هنگامی میم ها به طور آنلاین محبوبیتی وایرال پیدا کردند ، هیچکس تامل نمیکرد که در غایت به یک قسمت طلاق ناپذیر از بازاریابی آنلاین تبدیل شوند.

الگوهای میم
در بالا ، الگوهای میم بیشتر برای امداد های کمیک در میان علم آموزان و دانشجوها در دانش کده ها به اشتراک نهاده میشد. البته فعلا آن‌ها راهی بهتر برای ساخت احساسات مثبت می باشند که می‌تواند تجارت شما‌را از رقبای خویش متمایز نماید. از آنجایی که میم ها محتوای بصری را به اکران خواهند گذاشت ، ضروری میباشد که آغاز گزینش فرمایید که آیا این نوع محتوا به شما در جذب استفاده کننده امداد می نماید یا این که نه.

مثلا ، در حالتی که غرض مارک تجاری شما جذب اشخاص جوان خیس میباشد ، میم ها یک تعیین خوب برای تولید مزاح های داخلی در کسب و کار شما می‌باشند. به همین ترتیب ، از‌آن‌جا‌که میم ها منبع سرگرمی نیکی می باشند ، شایع ترین اشکال محتوای بصری وایرال در رسانه های اجتماعی میباشند که می‌توانند میلیون ها دنبال کننده به دست آورند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 13:01

استراتژی تولید محتوای سفر که ترافیک و نرخ تبدیل را افزایش دهد

استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوا مسیری ابزار تولید محتوا میباشد که شما‌را به سمت بسط یک تارنما غالب سوق میدهد. ولی این به عبارتی چیزی میباشد که تعداد بسیار مقداری از استخراج‌وکارهای توریسم به آن دقت کافی می نمایند. برخی از دستیابی و امور هنوز در ارتباط این که آیا سپرده گذاری در محتوا ایده نیکی میباشد یا این که خیر سردرگم میباشند.

ولی هنگامی که به وبسایت هایی مانند The Culture Trip نگاه میکنید و میبینید که روزمره برای ۳ هزار پست سرمایه‌گذاری می نمایند، نمی قدرت اعتقاد کرد که نباید به ساخت محتوا اعتنا کرد. با این حالا، دربین افرادی که به التفات ساخت محتوا واقف اند و فرصت خویش را در آن سرمایه‌گذاری می‌نمایند، گشوده م تعداد معدودی وجود دارا هستند که می‌توانند به شایسته ترین صورت محتوا ایجاد نمایند.

 بخش اعظمی از آن‌ها وب لاگ نویس فعلا می‌باشند که هیچ نرم افزار‌ بزرگتری برای ساخت محتوا و مرتبط ساختن آن با وبسایت و دستیابی و کارشان ندارند. همین جا میباشد که استراتژی محتوا به میدان می آید و به شما در ایجاد و مجال ایجاد محتوا کمک میرساند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 361 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 13:17

مقایسه‌ با محتواهای دیگر

برتری دیگری که درخصوص آن ابزار تولید محتوا سخن خوا هیم کرد این میباشد که بر طبق آنچه آمارها آرم میدهد، اکثر زمان ها مخاطبان وقتی که کلیپ تبلیغاتی را مشاهده می‌نمایند، با‌گاز آن را اعتقادوباور می‌نمایند. اما قابل ذکر میباشد، در مقایسه‌ای که با محتواهای دیگر انجام یافته، محتوای ویدیویی زودتر از سایرمحتواها به پیشنهاد و خرید باعث می شود.

تأثیر گذاری 
از منظر دیگری که بنگریم، متوجه خوا‌هیم شد که ویدیوها را می‌اقتدار به راحتی و سهولت در وسایل الکترونیکی خویش برای مثال موبایل‌های موبایل تماشا کرد. حتی کسانی که در این مورد تخصص مقداری دارا‌هستند، نیز می توانند فارغ از دردسر و به آسانی این ویدیوها را در موبایل موبایل خویش پخش نمایند و از آن ها استعمال نمایند.
بالطبع در یک ویدئو، پیام‌ها را می‌قدرت با یاری گونه های نحوه‌ها به کاربر منتقل کرد. به جهت اینکه در کلیپ، یک‌سری احساس استفاده کننده به فعالیت گرفته می گردد و منجر می شود وی فهم بالاتری از جزئیات آن متاع به دست بیاورد و همینطور احتمال تأثیر گذاری آن نیز یک سری موازی می شود.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 12:48

استفاده از BuzzSumo

یکی‌از اساسی‌ترین ابزارهایی که در ابزار تولید محتوا سوژه چطور موضوعات ترند روز را پیدا کنیم به یاری ما می آید،  BuzzSumo

 میباشد. با به کارگیری از این ابزار میتوانید با ایفا فیلترهای زیاد، به کاوش بپردازید. قابل ذکر میباشد که‌این ابزار نیز به دو شکل بدون پول و غیر مجانی شغل می‌نماید.

 

اشخاص فعال در دیجیتال مارکتینگ می توانند با به کارگیری از این نرم‌افزار متوجه شوند که جدیداً کدام موضوعات بیشتر گزینه دقت یوزرها بوده و یا این که معیار به اشتراک گذاشتن این مطالب در دیگر کانال‌های اجتماعی چقدر بوده میباشد. بعد با به کار گیری از این حاصل و شناسایی موضوعات لبریز طرف‌دار روز، میتوانند محتوای اثر گذار و کاربردی ایجاد نمایند.

استعمال از Hashtagify
 این طرز را می‌قدرت به کسانی سفارش کرد که در توییتر کار دارا‌هستند و با دقت به هشتگ‌هایی که درین کانال اجتماعی وجود دارااست، به ساخت محتوا می پردازند. با استعمال از این ابزار می توانند واژه و کلمه‌هایی را کاوش نمایند و هشتگ‌های مربوط به آن را بیابند. 

به کارگیری از Moz Content
این ابزار به شما قابلیت و امکان ارزیابی و پژوهش موضوعات ترند در اینترنت‌تارنما‌های دیگر را می دهد. به‌این مفهوم که اشخاص میتوانند با نوشتن کلمه و واژه‌ای که مدنظرشان میباشد، به تعداد بی شماری نوشته ی علمی مرتبط دست پیدا نمایند که کلمه انتخابی در آن مقاله ها به شغل رفته باشد.
 

توده بندی
برای اینکه بدانیم چطور موضوعات ترند روز را پیدا کنیم، این ابزارها برای به کارگیری عامه مردم پباده سازی گردیده‌اند. ولی اکثر اوقات متخصصان بهینه سازی از این ابزارها به کارگیری می‌نمایند و از آنان جهت seo وب سایت خویش فایده میبرند. 
این ابزارها به آنان یاری می‌نماید که با یافتن موضوعات ترند روز، یوزرها را جذب نمایند و بازدید وب سایت خویش را ارتقا دهند. بالا رفتن ترافیک نیز سبب ساز میگردد که اینترنت‌وبسایت آنان بیشتر چشم گردد و در سود درجه وب سایت افزایش یابد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 375 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 13:23

قابل توجه بودن را فراموش نکنید

کلمه و واژه کلیدی [Seth Godin Remarkable] را ابزار تولید محتوا در گوگل کاوش فرمائید. خواهید روئت کرد که ۸۶۰۰۰ سود برای آن نمایش داده میشود. وی بارها تکرار کرد که فقط رویکرد احاطه یافتن بر بازار تولید یک فرآورده یا این که سرویس شایان توجه و بازاریابی شایان توجه میباشد .این قضیه مساوی ساخت و ساز محتوای شایان توجه میباشد.

در هنگام فراگیری نویسندگان، مدام میگویم هیچ واژه و کلمه‌ای را از مداد نیندازید. این یک عمل ضروری برای ایجاد محتوا شایان توجه میباشد. شما می بایست بر روی هر کلمه و واژه اکانت فرمایید. درصورتی که چیزی منطقی وجود ندارد و یا این که ارزشی اضافه نمی نماید آن را حذف نمایید و چیز جدیدی بنویسید و یک قطعه محتوای نو ساخت‌و‌ساز نمایید.

برای ساخت هر قطعه محتوا انرژی یکسانی بگذارید، چه این محتوا تعریف متا درحد ۱۶۰ کاراکتر باشد و یا این که یک بلاگ ۲۵۰۰ کلمه و واژه ای و یا این که یک توضیح جنس در توان ۱۰۰ واژه و کلمه.

بر تیتر مهم تمرکز نمایید
تیتر مهم یکی مهمترین و خیر مهمترین عنصر محتوا میباشد. به به عبارتی اندازه که برای تایپ کردن محتوا وقت میگذارید برای تایپ کردن عنوان ها نیز وقت بگذارید. این قضیه چیز جدیدی وجود ندارد. مدام از عبارات کلیدی مقصود و جالب برای این شغل به کارگیری فرمائید. تایپ کردن تیتر اساسی را به تعویق نیندازید. تایپ کردن تیتر قانونی به انرژی خلاقانه‌ای که لایق آن میباشد نیاز دارااست.

نامنظم نباشید
در کمپین های بلاگ نویسی ماشین کرایه ای اینجانب، اپلیکیشن های متداولی برای لود محتوا وجود داراست. در حالتی که قرار باشد دو وب لاگ در یک هفته لود گردد، بر طبق تجزیه و محاسبه هنگامی که در آن وب سایت معمولاً دارنده بیشترین ترافیک میباشد در روزهای یکسانی لود می گردند.

نویسندگان نیز می بایست بدین سیرتکامل اخلاق و رفتار نمایند. به خویش یادگرفتن دهید تا هر روز در یک مجال مشخصی بنویسید. بدین ترتیب ذهن و اختراع خویش را با گاز با این مسئله وفق می دهید و عبارات جاری تری می نویسید. افرادی که می گویند بایستی چشم به راه یک رگه خلاقانه باشند، فقط اشخاص بی انضباط میباشند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 159 تاريخ : شنبه 27 فروردين 1401 ساعت: 12:45

مزیت های فایل ورد بوم کسب و کار

در حالتی که که پوشه ورد بوم ابزار تولید محتوا خویش را با تمرکز بیشتری پباده سازی نمایید، این پوشه همچون یک دستگاه مکانیزه شغل خواهد کرد. در‌حالتی که که مقادیر اول خویش را وارد آن نمایید میتوانید که خروجی های خویش را مشاهده کنید و ترازو بهره خویش از این استارتاپ را به حساب آوردن فرمائید.

یک کدام از شایسته ترین مزایایی که فولدر ورد بوم داراست این میباشد که، واحد سنجش تمرکز شمارا بر روی کلیه ارکان پاداش استارتاپ تان، بالا خواهد پیروزی که‌این دستور منجر می شود تا اعتنا بیشتری بر روی بخش های متعدد پروژه داشت. یک کدام از امکان های دیگری که پوشه ورد بوم سبک تجارت داراست این میباشد که انعطاف پذیری بالایی دارااست.

 شایسته ترین خصوصیت های پوشه ورد بوم
چون می‌قدرت هریک از موادتشکیل دهنده جانور را تغییر‌و تحول بخشید و اثر آن بر چرخه همت را نیز نظارت کرد. در حالتی‌که که‌این شغل در حقیقت صورت پذیرد ممکن میباشد فرصت و هزینه متعددی را در بر داشته باشد. از شایسته ترین خصوصیت های پوشه ورد بوم، روشن بودن آن میباشد. یعنی تک تک مسیری که قرار میباشد پیموده گردد، بر روی شیت یا این که فولدر ترسیم گردیده است و سود را برای ما مشخص و معلوم می‌نماید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 433 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 13:41

ایده های بزرگ و داده های کوچک را بررسی کنید

مشاهده تصویر والا برای سایت ابزار تولید محتوا و سعی کلی محتوا بسیار اساسی میباشد. ولی جزئیات را نیز اندازه بگیرید! قبل از کلیه اینها، با یه خرده توجه در " weeds" قادر است متوجه شویدکه یک ورقه یا این که ایده واژه و کلمه کلیدی، چقدر ترافیک یا این که عشق و علاقه ساخت میکند و آیا ایده نیکی میباشد و بها پیگیری بیشتر را دارااست یا این که خیر.

داده های جزئی همینطور می توانند تحت عنوان راداری برای شناسایی ایده های نوظهور در شکل وقوع، کار نمایند.

تجزیه و چک داده های شما تا سطح URL می‌تواند نماد دهد که تلاشهای محتوایی شما چقدر بهتر میباشد، به ویژه هنگامیکه این تلاشها در سطح برگه به صورت منطقی به مناطق و موضوعات وسیعتری از میزان دارایی های دیجیتال شما سرایت کردن داده خواهد شد.

از خودتان بپرسید :

• نقاط داده "خرد" درباره‌ی تصویر گرانقدر به ما چه می‌گویند؟ این نمونه ممکن میباشد دربرگیرنده شناسایی صفحه ها تازه برای ارتقاء منفعت و منطبق با ستونهای اساسی محتوای اساسی شما باشد.

• خواسته از دادههای خرد چیست؟ این دادهها ممکن میباشد به خودی خویش بی مداقه باشند، ولی باعث به ایده های بزرگتر در قضیه ردیف محتوا یا این که پیام جدیدی باشند که برای استفاده کننده الهام نصیب میباشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 377 تاريخ : چهارشنبه 24 فروردين 1401 ساعت: 13:52

اپلیکیشن جدید گوگل نیوز و نمایش خبرهای مشابه با هوش مصنوعی

کمپانی گوگل، طرح جدیدی از ابزار تولید محتوا نرم افزار نو گوگل نیوز را معرفی کرده که با استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی داده ها خبری مربوط به یکدیگر را در کنار هم عده می نماید.
از هفته آجل نیز نرم افزار نو گوگل نیوز برای آی وی اس و اندروید در چنگ همگان قرار خواهد گرفت. 
این نرم افزار جایگزین نیوز استند گوگل پلی (Google Play Newsstand) و نرم افزار خبر ها و آب و هوای گوگل (Google News & Weather) گردد.

ورژن قابل انعطاف افزاری نرم افزار نو گوگل نیوز
در هر دو ورژن قابل انعطاف افزاری اینترنت و نرم افزار نو گوگل نیوز از تکنولوژی هوش تصنعی و مصنوعی مصرف شده که می تواند گزارشهای مرتبط خبری را در طول حقیقی و واقعی تجزیه و بررسی کرده و آن گاه در یک تیم ی خبری قرار دهد.
ورژن پیشین گوگل نیوز در یک پروسه معمولی مقاله ها را مطابق زمینه سازماندهی می‌کرد البته حضور هوش تصنعی و مصنوعی در نرم افزار نو گوگل نیوز تحولی انقلابی در عرصه ی خبر به حساب آورده می شود.

Redesigned Google News Uses AI to Connect Related Stories Together
ورژن خبری تازه گوگل نیوز
"ورژن خبری نو گوگل نیوز از دسته جدیدی از تکنیک های هوش تصنعی و مصنوعی به کارگیری می نماید تا جریان مداوم داده ها خبری در حین ورود به وب را گردآوری نماید. این تکنیک به تجزیه و محاسبه داده ها در حین حقیقی و واقعی میپردازد و در یک خط داستانی سازماندهی می نماید. این روش یعنی این که ورژن تازه گوگل نیوز، افراد، جای ها و اتفاقات دخیل در یک گزارش را اخذ کرده، در کنار هم چیده و به فهم کاملی از آنها می‌رسد. در غایت روش رابطه مجموع این مورد ها دخیل را با یکدیگر لینک میدهد."

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 13:41

کنفرانس های ویدیویی

برای تهیه نمودن توان تعامل ابزار تولید محتوا با کلیه، مناظرات و گفتگوهای صادقانه را در فروم های تخصصی مارک یا این که رسانه های اجتماعی برگزار نمائید.گستردگی این تعامل بایستی بالاتر از شبکه های بازاریابی باشد. در کناره های تجارت آنلاین شرکت کردن نمایید، چه کمپانی در کنفرانس های ویدیویی باشد و سخنرانی های کلیدی چه نگهبانی از یک روی داد خاص باشد. این دستور خیر صرفا نشانگر شرکت کردن را در تجارت میباشد بلکه اعتبار شمارا نیز بالا میبرد.

روی یوزرها تمرکز نمائید
در انتها، آحاد محتوا بایستی بر روی تجارب پایانی مخاطب متمرکز باشد. این بدین مفهوم میباشد که شما بایستی از گذشته جستجوی کلمه ها کلیدی مطلوب، مخاطبان خویش را تجزیه و بررسی نمائید تا موضوعات و مشکلاتی را کشف فرمائید که مستقیماً بر منزلت مخاطب شما تأثیر می‌گذارد.

از روش محتوای آموزنده که رویکرد حلی را نیز همزمان یار و همدم دارااست به محتوای خویش بها دهید.

جدای از اعتبار محتوا، این فرمان می بایست نصیب اساسی استراتژی بازاریابی محتوای دارای اعتبار شما نیز باشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 320 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 13:48

محتوای بهینه سازی شده علائم تصویری دارد

گزینش عبارات کلیدی و جایی که آنها‌را ابزار تولید محتوا در متن قرار می دهید صرفا یک بخش از محتوا میباشد که سبب ساز بهبود قابلیت و امکان استعمال از تارنما میگردد.

از جمله همین نوشته‌ی علمی ای که در اکنون تلاوت آن می‌باشید را در حیث بگیرید. اینجانب برای تایپ کردن این پست برای اینترنت سایتم کارهایی را اعمال داده ام که یاور با علائم تصویری بوده میباشد. نکات زیر از این مجموعه می باشند:

• سرصفحه یا این که هدر

• لغات کلیدی و لغت ها بولد 

• لیست ها

• گزاره های کوتاه

• محتوای گرافیکی

• رنگها

درحال حاضر مستقل از این پست به بقیه علائم تصویری در تارنما ژورنال موتورهای کاوش نگاه فرمایید.

میتوانید از لورن بیکر، بنیانگذار همین ژرونال، کتابهای الکترونیکی و وبینار های وی که با تیتر های نارنجی رنگ و سبز مزین گردیده اند بیشتر خاطر بگیرید. این مورد ها شما‌را به ادامه یادگیری تشویق می نماید.

مرحله آینده که در باب گردآوری داده ها میباشد مختص شما میباشد.

همینطور پیوند اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی در ژورنال بیکر وجود دارااست که می‌توانید اسکرول فرمائید و آنان‌را ملاحظه کنید. بعضا از این پیوند ها شما‌را به جایی هدایت می نماید که بتوانید محتوا را با همسالان خویش به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری در بالا به توزیع و آن‌گاه به بهبود محتوا یاری می نماید تا در روئت کرد اشخاص بیشتری قرار گیرد (برای توییت کردن این نوشته ی علمی میتوانید روی همین پیوند کلیک نمائید).

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 360 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 13:01

Asana

آسانا ابزار رسیدگی محتوا برای ابزار تولید محتوا رئیس پروژه میباشد که به دسته بازاریابی محتوا اذن میدهد تا در پروژه ها همیاری کرده، ضرب الاجل ها را رسیدگی نمایند و جزئیات را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و مورد ها دیگر.

در آسانا، می‌توانید وظایف یوزرها را معین کرده، ایده ها خویش را اضافه نمائید و شرایط پروژه را پژوهش نمائید و اوراق را با بقیه اعضای دسته بازاریابی محتوا به اشتراک بگذارید.

این فرمان سبب میگردد تا در مهلت مقرر پروژه را تحویل دهید و چگونگی آحاد محتواها را در دست گرفتن نمائید.

Slack
Slack شاید دوست داستنی ترین ابزار همیاری در تجارت، تیمبازاریابی محتوا

 و متخصصان دستور بازاریابی باشد.این ابزار نظارت محتوا به جهت رابط مخاطب پسند و فضای مشغول کننده ای که داراست به شما قابلیت و امکان میدهد تا تصاویر، ورقه ها، میم ها، ویدیوها و مفاد دیگر را با مخاطبان خویش به اشتراک بگذارید.Slack تحت عنوان جایگزینی برای پست الکترونیک پباده سازی شد‌ه‌است.همینطور به مدیر کمپانی اعتبار می‌بخشد، به این دلیل‌که با slack می توانید مجال ورود و خروج کارمندان تان را در دست گرفتن فرمایید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 360 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 17:36

صفحات محتوای ثانویه

صفحه ها محتوای ثانویه تنها برای ابزار تولید محتوا سکو بندی لغت ها کلیدی مربوط به خدماتی که ارائه میکنید باصرفه گردیده اند.

به این ترتیب در‌حالتی که برای یک اینترنت ‌وب سایت حقوقی و برای نماینده قانونی زخم‌ های فردی محتوا ساخت می‌ فرمائید، ممکن میباشد بعضی از لغات کلیدی که مقصود قرار می دهید مشمول موردها تحت باشد:

زخم کمر

 تصادف با ماشین

 تصادف با قایق

 زخم مغزی

صفحه های محتوای ثالث
صفحه های محتوای ثالث برای لغات کلیدی تخصصی خیس و زمانبر تری میباشند که در محتوا غرض قرار می دهید.

شما میتوانید پژوهش عمیق تری دراین باره اجرا دهید.

مثلا، میتوانید اشکال مختلفی از تصادفات رانندگی را گزینه رسیدگی قرار دهید:

تصادف با راننده مست.

 فرار و گریز از صحنه تصادف

تصادف انحراف به چپ

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 413 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 13:33

محتوا را با لحظه تطبیق دهید

با ساخت و ساز منابع محتوایی خوب ابزار تولید محتوا که منجر می گردد جای های خاص به وسیله استفاده کننده کشف گردد، همینطور نظارت و نرم‌افزار ‌ریزی گذران تعطیلات بوسیله یوزرها، به طور طبیعیً پیوند هایی را از تارنما‌ های مهاجرت و نشریات آنلاین جذب خواهید کرد.

 

گرچه لینک و پیوند ها عاملی اصلی در seo سازی محتوا می‌باشند، ولی تنها یک طرف معادله هستند.

یک محتوای خوب بایستی قصد استفاده کننده را شناخته باشد و میکرو مومنت را نیز در خویش داشته باشد. در یک فضای رقابتی برای ساخت‌و‌ساز محتوا (مانند محتوایی برای مهاجرت باشد)، فقط لینک و پیوند دهی کفایت نمیکند.

کلمه ها کلیدی خاص
تجربیات اثبات کرده تعداد متعددی از لغت ها کلیدی خاص و عباراتی که در لحظات رویایی قرار می‌گیرند، اکثر وقت ها وسعت جستجوی بالایی دارا‌هستند. در فیض، چنانچه محتوا به غرض فروش ایجاد گردیده باشد و کاغذ وبسایت نیز وسوسه انگیز به لحاظ رسد میتواند ترافیک متعددی را به سمت سایت هدایت نماید.

ساخت‌و‌ساز محتوا برای ارتقاء ترافیک ایرادی ندارد، البته شما بایستی محتوا را با مقصود استفاده کننده خویش هم خوانی دهید. پس بجای اینکه محتوایی با تیتر «بها‌ها از...» یا این که «هم‌فعلا رزرو فرمایید» ساخت و ساز کرده و با روح و سرازیر کاربر بازی نمایید، بیایید در زمینه‌ی «مقرون به صرفه بودن آرزوهایشان» کلام نمائید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 ساعت: 13:45

ایده اول: شروع یک کسب و کار در زمینه انبارداری و تامین کالا

در‌صورتی‌که درپی یک بیزنس مالامال منفعت ابزار تولید محتوا میباشید ولی سرمایه چندانی ندارید، انبارداری و دراپ شیپینگ کالاهای متعدد می‌تواند شایسته ترین نقطه برای شروع باشد. برای استحصال درامد از این طرز، شما نیازی به خرید تولید ها یا این که انبارکردن آن‌ها ندارید و در فیض، دردسر های حمایت فضایی برای مراقبت امن از کالاها را نیز به جان نخواهید خرید.

 

 توصیه مشتریان
در دراپ شیپینگ، شما می‌توانید تحت عنوان یک پل خریداران بالقوه را به فروشندگان متصل نمائید. طریق کارایی این تجارت بسیار راحت میباشد. شما محصول ها یک سوله یا این که کارگاه را در سایت یا این که ورقه خویش معرفی می نماید. پیشنهاد مشتریان خویش را می‌گیرید و این پیشنهاد ها را به سوله یا این که کارخانه ارجاع می دهید.

درآمد شما
کارگاه مدنظر، متاع را به طور بدون واسطه برای مشتریان شما ارسال می نماید. درآمد شما، مابه التفاوت بها سوله و ارزش فروش شما خواهد بود. واضح میباشد که در‌این نحوه، شما بدون چاره نیستید کالاهای خریداری گردیده را انبار فرمایید و یا این که دردسر های ارسال یا این که ارجاع متاع را تحمل نمایید. این تجارت از جای‌جای ای از دنیا قابل رئیس میباشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 431 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 13:34

چگونگی نوشتن محتوای تاثیرگذار

برای تایپ کردن محتوای تماماً چیره، ابزار تولید محتوا خیر فقط موردنیاز میباشد که اعتنا کاربر را جلب فرمایید، بلکه بایستی اورا تشویق نمائید تا با آن رابطه برقرار نماید. هنگامی که شما ۱۰۰ک  خواننده را در ماه جذب نموده اید و آنان فقط جدید ترین پست های شما‌را میخوانند و هیچ کاری نمی‌کنند، اشکالی ندارد؛ شما در‌پی خوانند‌گان علاقمندی می‌باشید که محتوای شمارا خوانده و آنگاه با آن رابطه برقرار می نمایند. این رابطه می‌تواند به اشتراک گذاشتن یک پست و یا این که کلیک کردن روی آن باشد.
بدین ترتیب کیفیت تایپ کردن محتوا به خواسته ساخت رابطه با کاربر در بازاریابی محتوایی می بایست از حق تقدم های شما در نرم‌افزار های بازاریابی اینترنتی

باشد.ضمن کارداران مهم مانند مخلوط بندی، پباده سازی و همینطور کوشش، کارداران ناخودآگاه نیز کاربر را زیر اثر قرار میدهند.
به طور تقریبً کلیه میتوانند محتوا بنویسند.
ولی تایپ کردن محتوایی که برای مخاطبان شما طنین انداز باشد و بر فیض آخری شما تأثیر بگذارد؟ این شغل بسیار دشوار خیس میباشد
خبر عالی این میباشد که میتوانید مقاله‌ها، پست الکترونیک ها، صفحه های فرود و نسخه برداری های دیدنی تولید نمائید که به هدف ها تجاری رسد و در به عبارتی فرصت به قسم خویش برای خواننده‌گان شما شغل نماید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 380 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 16:25

با هفت گام ساده وبلاگی حرفه ای ایجاد کنید

1.    مخاطبان خویش را بشناسید.
قبل از تایپ کردن پست بلاگ عالی ابزار تولید محتوا میباشد با مخاطبان خویش آشنا گردید و متوجه گردید که آن‌ها پیرو چه مطالبی می‌شوند.به مکان پیش بینی زدن نیازها و مراد های مخاطبان، با پژوهش های ظریف و تجزیه و ارزیابی رقبا تصمیمات درست بگیرید.
به نظرتان ساخت و ساز محتوای وب لاگ عمل غامض ای میباشد؟ نگران نباشید، غامض وجود ندارد.
منابع متعددی درباره ی پباده سازی محتوا برای بلاگ وجود دارا هستند که می توانید از آن ها فایده بگیرید. به‌دنبال لیستی از دوستداشتنی ترین ها آمده میباشد:

دوستداشتنی ترین منابع سود گیری برای بلاگ

KeywordTool.io:
با به کار گیری از ابزار   KeywordTool.io  بدون پول شما می‌توانید با دارای شهرت ترین عبارات کلیدی که یوزرها در زمینه‌ی کار شما کاوش میکنند، آشنا گردید.

Twitter Advanced Search (جستجوی توسعه یافته ی توییتر):
کلمه ها کلیدی خویش را تایپ کرده و غربال "سوال ها" را گزینش فرمائید؛ چنین همگی سوالاتی که اشخاص درباره ی عمل شما می پرسند را پیدا خواهید کرد.

Quora:
  Quora

  منبعی خوب برای جستن همه سوالاتی که اشخاص در مورد شغل شما میپرسند.
SEMRush:
با اینکه این ابزار مجانی وجود ندارد ولی برای سرک کشیدن در فعالیت رقبا و سرقت کردن ایده های وی ابزاری خوب میباشد!
به جهت اینکه ما پندار میکردیم ممکن میباشد شما ایده ای برای ساخت و ساز محتوای پست بلاگ نداشته باشید، برایتان 103 ایده ی تایپ کردن پست و 73 نوع پست بلاگ که حقیقتا موءثر می باشند، فراهم کرده ایم.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 15:19

هدف پست مهمان باید مبتدیان باشند

ممکن میباشد پاره ای متناقض ابزار تولید محتوا به حیث رسد، اما اکثر وقت ها خوانندگانی با محتوای تولیدی شما سروکار دارا‌هستند، مشترک لیست شما می‌شوند و سرنوشت هم تولیدها شمارا می‌خرند، مبتدی می‌باشند.

به رویه های ورودی برای یافتن پست هایتان تصور کنید. اکثر وقت ها وقت ها یا این که عموم سوالی را درگوگل سرچ می نمایند زیرا جوابش را نمی دانند و یااینکه بر روی یک پیوند ارجاعی بر روی چهره بوک/توییتر/ بلاگ کلیک می نمایند زیرا چیزی را میبینند که با آن آشنا نیستند.

اکثری از خوانند‌گان بلاگ با زمینه آن وب لاگ نا آشنا می باشند و معمولا این به عبارتی جایی میباشد که خواننده‌گان نو، یعنی نو واردانی که در‌پی درک کردن مسئله می باشند، به سراغش میروند.

بعداز مدتی گروهی که تا حدودی با زمینه آشنا شد‌ه‌است، در به جای اینکه برای یادگیری مهارت های بیشتر به وب لاگ بچسبد، به سراغ شغل های خویش می رود و بر روی پروژه های خویش تمرکز می نماید.

در واقع پست مهمان غالب، پستی میباشد که بر روی موضوعاتی تمرکز می نماید که برای مبتدیان به راحتی قابل شعور میباشد. مخصوصا در‌حالتی که غرض شما این باش که پست مهمانتان در گوگل به خیر نمایه سازی خواهد شد.

همت نمائید که پست ها و مقاله‌ها فهرست را با لحنی آموزشی و پر‌از منابع و پیوند بنویسید.

چه استراتژی هایی برای تایپ کردن پست مهمان موثر می‌باشند؟

حقیقتا دوست دارم بدانم که چه راهکارهایی برای تایپ کردن پست مهمان به فعالیت برده اید که برایتان موءثر بوده میباشد.

آیا هیچکدام از موردها آورده شده را آزمون نموده اید؟

لطف نظری بگذارید و در این زمینه برایم بگویید. از تمامی نظرات استقبال میگردد، مخصوصا از ایده های نصفه کاره....

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 10 فروردين 1401 ساعت: 13:12

محتوا نویسی وبلاگ به چه صورت می باشد؟

وقتی که میخواهید محتوا نویسی وب لاگ را ابزار تولید محتوا ایفا دهید، جمله های آتی را بایستی برحسب آنچه که از نتیجه ها رسیدگی و مباحث اساسی و اساسی به دست آورده اید بنویسید. 

• با یک گزاره سوالی، پاراگراف واقعی، پاراگراف آماری و یا این که حتی با یک نقل عهد می‌توانید پاراگراف خویش را استارت نمائید که آن گزاره می بایست درباره قضیه دعوا نماید و مورد را معرفی نماید. 

• مسئله سازی فرمایید- وضعیتی که در این مورد وجود داراست به چه شکل میباشد؟ چه چیزی درباره زمینه جلب اعتنا می نماید؟ چه چیز جدیدی برای آن در لحاظ گرفته اید؟ 

• یافته ها، مباحث و یا این که حاصل اساسی و مهمی که از تفحص خویش به دست آورده اید را توضیح دهید. 

• برخی از جزئیات را توضیح دهید، یا این که همان دیگر مباحث و پیامدهای خویش را با آب و تاب مطرح نمایید. 

• از اینفوگرافیک های 3-1، نمودارها، جدول ها و تصاویر استعمال نمائید- بایستی اعتقاد نتیجه ها فرمائید که بدیهی و روشن باشند و رنگ و برچسب نیز داشته باشند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 9 فروردين 1401 ساعت: 13:34

چگونه باید مشخص کنید که سایتی قدرتمند است؟

الکسا بیش از 30 میلیون وب سایت را بر ابزار تولید محتوا اساس داده های ترافیکی خود رتبه بندی کرده است که از طریق میلیون ها کاربر اینترنتی جمع آوری شده اند که از نوار ابزار الکسا استفاده می کنند.

به بیان دیگر، الکسا شاخص خوبی برای مشاهده محبوبیت سایت هاست.

به این ترتیب در این پست بهترین سایت های پذیرش پست مهمان را معرفی می کنیم که من به شما برای ارسال پست مهمان به شما توصیه می کنم که از آنها استفاده کنید. این سایت ها همگی سایت های برتری هستند که در بین یکصد هزار سایت برتر الکسا قرار گرفته اند و مسلما به افزایش بازدید ارگانیک وبلاگ شما کمک خواهند کرد.

1. OutBrain
سایت Outbrain یک سایت تبلیغات آنلاین است که هردو مخاطب و محتوا را با هم جمع می کند تا به مردم کمک کند تعامل و درآمد بیشتری برای تجارت خود داشته باشند.

 

رتبه بندی جهانی: 128

موضوع اصلی: تجارت، بازاریابی محتوا

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Outbrain

دستورالعمل های پست مهمان:

www.outbrain.com

2. The Huffington Post
یکی از منابع اصلی اخبار، سرگرمی ها، داستان های شخصی، سلامتی، سبک، فناوری و موضوعات پرطرفدار. این سایت برای افرادی مناسبت است که در زمینه های مختلف کار می کنند.

 

رتبه بندی جهانی: 152

موضوع اصلی: سیاست، تجارت، سبک زندگی، رسانه های محبوب، سرگرمی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله

ارسال به: فرم تماس با Huffington Post

دستورالعمل های پست مهمان:

guestblogging.com

3. About
وب سایتی که صدها نویسنده خبره برای آن، چیزی بیشتر از هزار عنوان مقاله و فیلم منتشر کرده اند. اگر نسبت به دانسته های خودتان مطمئن هستید، این وب سایت بهترین محل برای نوشتن پست مهمان است .

 

رتبه بندی جهانی: 430

موضوع اصلی: همه چیز

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر. فقط مشارکت کنندگان طولانی مدت را می پذیرد، نه پست های مهمان یکبار مصرف.

ارسال به: فرم تماس About (برای پر کردن فرم بر روی عناوین موجود در نوار سمت چپ کلیک کنید)

دستورالعمل های پست مهمان:

 experts.about.com

4. HubSpot
HubSpot یک نرم افزار فروش و بازاریابی داخلی است که به مشاغل و افراد کمک می کند میزان بازدید خود را افزایش دهند و بازده سرمایه گذاری بالایی داشته باشند.

 

رتبه بندی جهانی: 519

موضوع اصلی: ایمیل، فروش و بازاریابی، بازاریابی محتوا، سئو، طراحی وب، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: [email protected]

دستورالعمل های ارسال پست مهمان:

 blog.hubspot.com

5. Mashable
منبع رسانه ای که همه برای نوآوری دیجیتال، اخبار جدید، سرگرمی، فناوری و منابع به سراغ آن می روند. این سایت ماهانه 45 میلیون بازدید کننده، آخرین پیشرفت های تکنولوژی خود را به اشتراک می گذارند.

 

رتبه بندی جهانی: 521

موضوع اصلی: فناوری، فرهنگ دیجیتال، سرگرمی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله

ارسال به: [email protected] یا فرم تماس Mashable

دستورالعمل های ارسال پست مهمان: 

mashable.com

6. Investopedia
در سایت Investopedia با موضوعاتی روبرو می شوید که بر روی سرمایه گذاری در بازارها، مشاغل و سایر موارد مربوط به امور مالی متمرکز هستند. این سایت یک سایت برتر در زمینه آموزش امور مالی در جهان است .

 

رتبه بندی جهانی: 803

موضوع اصلی: امور مالی، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Investopedia

دستورالعمل های ارسال پست مهمان:

www.investopedia.com

7. Sitepoint
Sitepoint سایتی است که همه توسعه دهندگان وب را به دور هم جمع کرده است تا بر اساس علاقه شان به ساختن چیزهایی در اینترنت به هم وصل شوند. در این سایت می توانید بهترین آموزش ها و مشاوره ها را درباره جدیدترین فناوری های وب به دست آورید.

 

رتبه بندی جهانی: 879

موضوع اصلی: طراحی و توسعه وب، فناوری، تجارت

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: بله، گاهی اوقات محتوای قبلاً منتشر شده را می پذیرد.

ارسال به: [email protected]

دستورالعمل های ارسال پست مهمان:

www.sitepoint.com

8. Entrepreneur
یک منبع اصلی دیگر برای بازاریابی، امور مالی، رسانه های اجتماعی، تجارت و رهبری که هدف آن کارآفرینان و همه افراد علاقه مند به دنیای تجارت است .

 

رتبه بندی جهانی: 1،002

موضوع اصلی: تجارت، کارآفرینی، بازاریابی، مالی، رسانه های اجتماعی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: Dan Bova (مدیر تحریریه) از طریق [email protected] یا فرم تماس با Entrepreneur

دستورالعمل های ارسال پست مهمان: نامشخص

9. Moz
سایت Moz که در سال 2004 راه اندازی شد، ابزارهایی را برای اندازه گیری، نظارت و ارزیابی سطح بهینه سازی موتور جستجو در سایت ایجاد می کند. همچنین این سایت دانش و آموزش های خود در مورد بازاریابی و رسانه های اجتماعی را در وبلاگ خود به اشتراک می گذارد.

 

رتبه بندی جهانی: 1،326

موضوع اصلی: جستجوگرها، بازاریابی جستجو، موتورهای جستجو

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: [email protected]

دستورالعمل های نحوه ارسال پست مهمان: نامشخص 

10. The Penny Hoarder

The Penny Hoarder نکاتی برای درآمدزایی و مدیریت امور مالی شخصی به کاربران ارائه می کند. هدف این سایت کسب درآمد بیشتر کاربران است .

 

رتبه بندی جهانی: 1،432

موضوع اصلی: وبلاگ نویسی، پول، امور مالی

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: [email protected]

دستورالعمل های ارسال پست مهمان: 

http://www.thepennyhoarder.com/contributor-guidelines/

11. Lifehack

تمرکز اصلی Lifehack بر روی بهبود همه جنبه های زندگی شماست، از انجام کارها گرفته تا ایجاد تاثیر مثبت بر روی اطرافیانتان.

 

رتبه بندی جهانی: 2،118

موضوع اصلی: سبک زندگی، بهره وری

محتوای بازنشر شده را می پذیرد: خیر

ارسال به: فرم تماس با Lifehack

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 420 تاريخ : دوشنبه 8 فروردين 1401 ساعت: 15:50

شخصی سازی الگوهای ایمیلی را در نظر داشته باشید

آیا میخواهید نشانی اینترنتی های بعدی ابزار تولید محتوا ارسالی از طرف شما نادیده گرفته نشوند؟ به این ترتیب مورد نیاز میباشد  الگوهای ایمیلی را فردی سازی نمایید. حقیقت این میباشد که پست الکترونیک هایی که مشتمل بر یک عنصر فردی میباشند معمولا نادیده گرفته می گردند چون سبب ساز برقراری ارتباطی عاطفی می‌گردد.

تحت عنوان مثال پیامی از یک خانم اخذ کردم که می اعلام کرد سوارکاری می نماید. حقیقت دیدنی این میباشد که اینجانب نیز اسب را دوست دارم و به نشانی اینترنتی وی پاسخ دادم. چه‌گونه می توانستم این رابطه لطیف فردی را نادیده بگیرم؟

با این موقعیت نادر پیش می‌آید همچین پیام هایی را اخذ کنم چون نیاز میباشد اکانت شبکه‌های‌عمومی آنالیز بشوند و وقتی را برای صرف شعور عشق مندی های اشخاص تخصیص دهند.

در‌این محاسبه صفحه های کاربری اینستاگرام میتواند یاری بزرگی به شما بکنند چون معمولاً اشخاص درین صفحه ها علایق و سرگرمی های خویش را با دیگر افراد به اشتراک میگذارند.

تحت عنوان مثال، از ورقه اینستاگرام اینجانب متوجه میشوید که اینجانب به اسب عشق و علاقه دارم. بدین ترتیب شما به راحتی می‌توانند با تایپ کردن یکسری واژه و کلمه عالی در این باره رابطه برقرار فرمایید.

درحال حاضر پست الکترونیک های آگهی خویش را نظارت نمایید

اکنون که نکات منفی درباره‌ی با الگوهای ایمیلی را اخذ کردید عالی میباشد تا نشانی اینترنتی های خویش را تجزیه و بررسی فرمایید.

از خودتان بپرسید در شرایطی‌که پست الکترونیک تکراری اخذ فرمائید واکنش شما به چه شکل خواهد بود؟

آیا این پست الکترونیک سبب ساز تولید رابطه بیشتر با فرستنده می شود یا این که آن را بلافاصلهً حذف خواهید کرد و هیچوقت در زمینه ی آن اندیشه نمی‌کنید؟

در صورتی‌که پاسخ شما، پاسخ دوم میباشد عالی میباشد با سفارش‌هایی که ارائه شد الگوهای ایمیلی خویش را ویرایش فرمایید.

او‌لین رابطه شما با مشتری زمان قابل قبولی میباشد تا به آن‌ها آرم دهید که چه اندازه دارای اعتبار و گرانبها می باشید بدین ترتیب به شما امداد می نماید تا مقصود را شناسایی فرمایید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 7 فروردين 1401 ساعت: 14:01

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :